onsdag 15 december 2010

Langkawi rocks!

Nu har vi varit i Langkawi ett antal dagar och vadret ar antligen pa topp! Trots forkylning sa har vi varit pa island-hopping och sett ornar, strander och sjoar. Det har blivit en del solande ocksa och for tillfallet kanns det riktigt bra! Det ar en riktigt bra sista vecka hittills och pa lordag aker vi tillbaka till KL. Segt att aka hem men som jag redan konstaterat for mig sjalv sa har jag iaf fullt upp val hemma. Sa det lar anda ga ratt smartfritt.

Ska bli mysigt att fira jul med familjen och traffa alla vanner igen, alla kommer ju tillbaka till Stockholm vilket gillas!

Nu ska jag njuta och vara med Laura de sista dagarna, har kommer lite schyssta bilder fran Langkawi!

Puss och kram


Laura och Collum




Sarong fran kusin Anna och Peter anvands flitigt!


Sola!


Pauooo!


Vi har traffat finska Emma!


solnedgang

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt det ser ut! Men snart kommer du hem och det gillar jag! :)Puss på dig fina sussie!

    SvaraRadera