måndag 20 december 2010

Hem

Dags att aka hem idag och det ar med blandade kanslor sa klart. Det har varit en fantastisk resa under vilken vi sett sa mycket, gjort sa mycket och traffat sa manga. Det har ocksa blivit en hel del ipodlyssnande under bussfarder, kortspel och vantande.

Och jag har sagt det till Laura men sager det igen: Vad glad jag ar att vi gjorde den har resan! Och for henne ar det inte slut an, det kommer bli en massa mer skoj och hon kommer att vara expert pa Asien i mars nar hon aker hem. Laura har verkligen varit en superduper resekamrat och jag tror att vi flera ganger konstaterat hur bra vi har fungerat ihop, inga problem whatsoever.

Jag hart trivts sa otroligt bra med backpackandet de har manaderna och har stott pa farre problem an jag vantat mig. Klart att det ska bli skont att duscha och sova hemma igen men efter nagra dagar kommer det ha blivit vana igen tyvarr. Men! Jag ska forsoka behalla det nya perspektiv jag har pa vardagen och livet darhemma sa lange som mojligt. Nu har jag det i alla fall i tanken.

Det ska bli valdigt mysigt att traffa familj och vanner igen saklart och jag ser fram emot julfirande hemma hos moster Cia och pa landet.

Stor kram nu och god jul till er alla fran mig!





3 kommentarer:

  1. Välkommen hem, Tuss. Längtar!
    Puss mamma

    SvaraRadera
  2. Hoppas att hemresan går bra och att du får en härlig jul med familjen hemma. Jag är också såå glad att ni två har gjort den här resan tillsammans <3
    Ser framemot att träffa Laura och att vi får fira julen tillsammans.
    Ha det så himla bra!
    Puss och kram Marjukka

    SvaraRadera